Programma boekje

Programma 2023-2024

Beste lezer,

Hier onder kun je lezen wat er dit jaar aan gespreksgroepen en activiteiten plaatsvindt in de Ontmoetingskerk.
( Agenda overzicht vindt u onder de tekst met de link om het gehele programmaboekje in te zien)

Voel je welkom om één of meerdere keren mee te doen! Aan de meeste activiteiten zijn geen kosten verbonden, soms wordt er een vrijwillige bijdrage gevraagd. Als het om een boekbespreking gaat, moet je in de meeste gevallen het boek zelf aanschaffen of lenen.Het adres van de Ontmoetingskerk is: Meerkollaan 3 (Eindhoven).

De activiteiten op de meeste maandagavonden worden voorafgegaan door een avondgebed met veel stilte (en weinig woorden) Dit avondgebed begint om 19.30 uur en duurt ongeveer 20 minuten.
Voel je vrij om aan te schuiven.

Graag tot ziens!

U kunt het Programmaboekje hier in zien.

UITNODIGING HUISKAMERGESPREKKEN

najaar 2023 – winter 2024

Met veel plezier nodigen we u iedereen uit voor de Huiskamergesprekken vanaf oktober van dit jaar. We hebben gekozen voor het thema ‘muziek’. Niet alleen omdat muziek en zang in kerkdienst en geloof een grote rol spelen, maar ook omdat muziek velen raakt.

Om het niet bij ‘praten over’ te houden, willen we iedereen vragen om een lied of muziekstuk mee te nemen naar het Huiskamergesprek. Dat kan een kerkelijk lied zijn, maar ook een lied uit de popmuziek; het kan een muziekstuk zonder zang zijn, maar ook de woorden van een Psalm. Het gaat om iets dat je zelf raakt, dat iets zegt over wat voor jou belangrijk is.

Ieder is vrij om te bepalen hoe je je muziek mee wilt nemen: alleen de woorden die je voorleest, of een opname die je laat horen vanaf je telefoon of een cd. Belangrijk is wel dat je lied of muziekstuk niet langer dan 5 a 6 minuten duurt, anders is de avond te kort om ieders keuze een plaats te geven.

De Huiskamergesprekken gaan dit jaar weer in twee rondes: in oktober / november kun je meedoen, en in maart / april. Er is de keuze om je in te schrijven voor een morgen, een middag of een avond.

Ieder die deze uitnodiging onder ogen krijgt is hartelijk uitgenodigd om zich op te geven.
Je kunt dat doen door even te mailen met: nettie.trapman@chello.nl

Het pastorale team