Viering Johanneskerk

De kerkdiensten in de Johanneskerk worden iedere Zondag gehouden om 10.00 uur.

De Johanneskerk is toegankelijk voor rolstoelen en beschikt over een ringleiding in de kerkzaal. Voor slechtzienden zijn er liturgieën met een groot lettertype beschikbaar. U kunt zich bij binnenkomst hiervoor wenden tot de gastvrouw of gastheer. De liturgie en de liederen worden geprojecteerd met een beamer.

Autodienst
Voor de wekelijkse zondagsdiensten kunnen ouderen op verzoek gehaald en gebracht worden.
Contactpersoon:
Henk Berends - h.berends75@gmail.com  - tel. 2412578

Bloemendienst
Tijdens de vieringen staan er bloemen in de kerk die naar ouderen, zieken of andere gemeenteleden worden gebracht.
Contactpersoon:
Jettie Hoeve -  hoeveh@planet.nl -  tel. 2421841

Wijkbrief
Voor elke zondag wordt een "Kijk in de Wijk" opgesteld, die aan het begin van de kerkdienst wordt uitgereikt. Hierin staan wetenswaardigheden die de gemeente aangaan. Als U de wijkbrief per e-mail wilt ontvangen, geeft u zich dan op via:  wijkbriefwoensel@hotmail.com.

Koffiedrinken na de dienst
Na de kerkdienst wordt er koffie, thee en limonade geschonken om elkaar te ontmoeten. Het koffieschenken wordt gedaan door gemeenteleden.
Contactadres:
Hannie Meijer -  hanniemeijer@upcmail.nl -  tel. 241 0633