Kerkelijk Bureau

De Protestantse Gemeente te Eindhoven heeft een Kerkelijk Bureau. Dit administratiekantoor draagt zorg voor de financiële- en ledenadministratie van heel protestants Eindhoven. Op het Kerkelijk Bureau kunt u terecht met al uw vragen die naar beste kunnen worden beantwoord. Janine Meerman probeert u volledig ten dienst te staan.

Bereikbaarheid Kerkelijk Bureau:
Openingstijden
Wilt u langskomen op het Kerkelijk Bureau, Camphuysenstraat 4, 5615 KS EINDHOVEN? Maak dan even een afspraak.

Telefoon
Het Kerkelijk Bureau is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 9.00 uur tot 11.30 uur. Het is mogelijk dat u tijdens genoemde tijden een antwoordapparaat krijgt. Indien u hier gebruik van maakt, streven wij ernaar u binnen twee uur terug te bellen.
Het telefoonnummer is 040-2522575.

Kerkelijk Bureau, Camphuysenstraat 4, 5615 KS EINDHOVEN

Via deze link kunt u ons een email sturen.

Webshop
Via deze link kunt U onze webshop bezoeken

Declaratieformulier

Declaratieformulier PGE/OSB