Cantorij van de Johanneskerk
.jpg)
Al meer dan vijftig jaar is de Cantorij het koor van de Johannesgemeente, met het doel om de gemeentezang te ondersteunen en de kerkelijke vieringen muzikaal luister bij te zetten. Het repertoire bestaat uit oude zowel als nieuwe liederen, eenstemmig of meerstemmig, overwegend in het Nederlands, maar soms ook in een andere taal. Om tot een optimaal resultaat te komen wordt wekelijks in de Johanneskerk gerepeteerd, op vrijdagmorgen van 10.00 tot 12.00 uur (behalve in de vakanties). Dat gebeurt onder de leiding van onze Cantrix, Els Kiesewetter. Er wordt serieus gestudeerd, maar het is ook heel gezellig. Vorig jaar vierden we, met leden en oud-leden, het vijftigjarig jubileum.
Nieuwe zangers en zangeressen zijn altijd welkom. Kom eens langs op een repetitieochtend!
Via het e-mailadres secretaris_cantorij@hotmail.com (let op het liggende streepje!) kunt u contact opnemen met de secretaris van de Cantorij, Menno Tjoelker.
terug